Kroz Oroslavje dolinom rijeke Krapine (Oroslavje – Vučak – Samci; karta 2)

Ruta započinje u predivnome parku dvorca Oroslavje 1, odakle krećete u smjeru naselja Bračak. Oprezno vozite u prvome dijelu do željezničke pruge. Nakon 3,5 km od starta, oprezno skrenite desno na križanju 2 s glavnom cestom. Vožnju oprezno nastavite prema istoku. Ubrzo prolazite pored bolnice i kurije Bračak. Na raskrižju 3 skrenite desno, oprezno prijeđite prugu te nastavite uskim asfaltnim putem a zatim makadamom. Put vas vodi pored ribolovnog društva. Na sljedećem raskrižju skrenite desno na asfaltni put. Na raskrižju 4 (6,5 km od starta) skrenite lijevo i nastavite prema istoku. Uskoro stižete do naselja Knezići gdje na raskrižju 5 (9 km od starta) skrenite lijevo i nastavite lagano uzbrdo.

Nakon 10,6 km vožnje u naselju Horvati, na raskrižju 6, držite desnu stranu i nastavite do Y raskrižja s raspelom na kojem skrenite desno. Polako ulazite u dolinu i prolazite kroz naselje Vučak te strmim usponom dolazite do raskrižja 7 (14,4 km od starta). Skrenite desno. Dalje se vozite grebenskom cestom s lijepim pogledom. Na raskrižju 8 (15,3 km od starta) skrenite desno na makadamski put kod kućnog broja 52. Nastavljate vožnju grebenskom cestom s koje se također pruža lijep pogled na krajolik. Uskoro stižete u naselje Samci gdje na raskrižju 9 (17,7 km od starta) skrenite desno. Ovdje obavezno odvojite vrijeme kako biste posjetili Muzej seljačke bune. Nakon posjeta muzeju, na T raskrižju skrenite desno na slabo prometnu cestu.

Na raskrižju 10 (18,7 km od starta) skrenite desno i započnite lagani uspon do raskrižja s raspelom na kojem skrenite lijevo. Ubrzo slijedi strm spust po šumskom putu na kojem budite oprezni. Nakon spusta dolazite do raskrižja 11 (19,8 km od starta). Na raskrižju najprije skrenite desno, a zatim kod raspela lijevo. Uskoro dolazite do Y raskrižja na kojem skrenite desno na makadamski put koji će vas dovesti do grebenske ceste s koje se pruža predivan pogled na krajolik. Na raskrižju 12 (21,1 km od starta) oprezno prijeđite asfaltnu cestu i nastavite ravno makadamom pored raspela. Dalje pratite makadamski put i kartu. Uskoro stižete do raskrižja 13 (22,7 km od starta) na kojem skrenite desno na uži asfaltni put te nastavite grebenskom cestom. Uživajte u lijepom pogledu. Ruta se u nastavku polako počinje spuštati prema dolini. Na raskrižju 14 (26 km od starta) skrenite lijevo. Nastavite asfaltnom cestom, oprezno prijeđite prugu i na raskrižju 15 oprezno skrenite desno, nastavljajući prema središtu Oroslavja. Ruta završava u parku dvorca Oroslavje.

Tehnički opis rute

  1. Park dvorca Oroslavje. Početak rute. Započnite vožnju u smjeru istoka prema naselju Bračak
  2. Raskrižje. Skrenite desno. U nastavku se oprezno vozite cestom.
  3. T raskrižje. Skrenite desno, oprezno prijeđite prugu i nastavite uskom asfaltnom cestom.
  4. Raskrižje. Skrenite lijevo
  5. Y raskrižje. Skrenite lijevo i nastavite lagano uzbrdo.
  6. Y raskrižje. Skrenite desno i pratite signalizaciju za naselje Vučak.
  7. T raskrižje. Skrenite lijevo.
  8. Y raskrižje. Skrenite desno na makadamski put.
  9. T raskrižje. Skrenite desno te nakon 150 m ponovno desno.
  10. Raskrižje. Skrenite desno.
  11. Raskrižje. Skrenite desno, a zatim lijevo kod raspela.
  12. Raskrižje. Pređite asfaltnu cestu i nastavite vožnju makadamom pored raspela.
  13. Y raskrižje. Držite desnu stranu i nastavite hrptenom cestom
  14. T raskrižje. Skrenite lijevo.
  15. Raskrižje. Oprezno skrenite desno i nastavite prema središtu Oroslavja.

Ova ruta kreirana je u sklopu projekta „Mreža biciklističkih ruta Krapinsko-zagorske županije“. Projekt su zajednički realizirali Krapinsko-zagorska županija i udruga Ruralni tandem. Projekt je prezentiran s četiri tiskana vodiča odnosno karte biciklističkih ruta i web portalom www.zagorjebike.com.hr, a informacija o rutama dostupne su i na ovom webu. Tiskane karte biciklističkih ruta mogu se pronaći u uredu Krapinsko-zagorske županije u Krapini (turizam@kzz.hr) ili u uredu Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije (info@tzkzz.hr).

3 replies
  1. Dadinado
    Dadinado says:

    Trebalo bi izbjegavati glavnu cestu kod mapiranja (prvih nekoliko km), a bolje bi bilo napraviti 2 staze koje su i označene, nego 10 neoznačenih. Telefonske govornice više nema, pa je treba maknuti iz opisa. Sve u svemu odlično.

    Reply
    • Robert Rigo (admin)
      Robert Rigo (admin) says:

      Hvala za info 🙂 Izbacio sam govornicu iz opisa. Ako vidite još koju izmjenu slobodno javite 🙂

      Reply
  2. Dadinado
    Dadinado says:

    Pozdrav, evo još nekih podataka. Ne znam kada je mapirana staza, ali sada su upravo u tijeku (23.8.2015) radovi na velikoj petlji preko nove brze ceste (i ne znam kako će se moći prijeći preko te ceste biciklom, kad se završi petlja (put za Bračak). Kod ponovnog povratka preko pruge su isto radovi (radi se nekakav most, pa smo promašili i nismo prošli pored ribollovnoh društva (prijeđite prugu te nastavite uskim asfaltnim putem a zatim makadamom. Put vas vodi pored ribolovnog društva.) Najveći problem je što mjesta nemaju ploču pa ne znate gdje se nalazite. Bez GPS-a je teško. Ipak ljudi su ljubazni i svi su htjeli pomoći kad smo ih pitali, ali to je opet problem, jer oni ne shvaćaju da se mi “vozamo”, pa nam daju najkraći put do odredišta i govore nam da smo zalutali (iako smo na stazi). Inače vozili smo se četvorica s tim da je najmlađi bio 9,5 godina i uspješno je sve savladao (osim par uspona na kojma smo svi gurali). Moj prijedlog je da se izbjegne cesta kroz Bračak (iako će možda po puštanju te brze ceste ona postati manje prometna), pa ako postoji alternativni prolaz s “ove” strane pruge bilo bi bolje. Šumski strmi put kod povratka s Muzeja Seljačke bune je jako vlažan (čak sada u sred ljeta kad nije bilo kiše par dana), pa će kod jesenskih i proljetnih dana tamo biti dosta blata. Sveta Nedelja ima oznake za Bike staze (pravi znakovi, koji su vjerovatno skupi), ali zar se nebi staze mogle označiti “jeftinije” kao što se označavaju planinarske (šablona bicikl+strelica), puno bi to pomoglo.

    Reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *